Utan fantasi har man inga vingar


Har ett stort mål i år och det är att att kvala till Falsterbo Scandinavian Open för 5-åringar med Molly. Hon förbereds i sin utbildning med sikte på falsterbo och breeders men det är ju inte bara hon som ska förberedas! Jag känner att jag behöver bli lite mer fit så nu jäklar har jag börjat. Körde en stund på crosstrainern i går kväll och i morse körde jag ett pass till, kändes väldigt skönt!
Och i kväll ska jag dansa zumba på hälsostudion i båstad, de har en 10 veckors kurs för 600 kr, billigt!!
Så nu börjar jag känna att jag är på rätt spår. Men något som är jätte viktigt för mig när jag tränar är att jag har bra musik så jag håller på att knåpa ihop en tränings musiklista på spotify.

Nu får jag fortsätta med det jag ska göra idag, en del som står på schemat.

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Musiken är ju A och O när man tränar :D

Men gå mycket powerwalks! Effektivt som satan.



2012-01-18 @ 11:24:49
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0