Dagens ridpass

Slänger in ett snabbt inlägg från mobilen innan jag ska börja jobba.
Red igenom programmet idag och det kändes helt okej. Red igenom det hemma och vid ridbanan så höll de på att pressa ensilaget samtidigt som mio och cosmos dampade runt. Inte jätte bra utgångsläge men vi fixade det med mammas hjälp. I början av passet så kände jag mig stressad och ville för mycket så mamma hjälpte mig och när jag blev lugn så blev Molly lugn såklart!!!

Kan sätta mer tryck i henne när vi rider programmet men det är skönt att veta att hon kan gå det lite lugnare med så mycket som händer runt omkring. Och mamma som är min största kritiker, (vilket är jätte bra) tyckte hon var fin och med det programmet vi red idag så skulle vi hamna på 70% och vi har mer att ge!!
Nu ska jag jobba 22 timmar och sen i morgon fyller Lottisen år så vi ska fira henne på kvällen.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0