Helsingborgs fältrittklubb 20/7

Mycket hände förra veckan både roligt men även jobbiga händelser!

PÅ fredagen skulle pappa, Lotta och jag tävla i Helsingborg men morgonen började inte så bra! Kalle hade kolik så mamma och jag fick köra med honom till Barbro medans vi fick skicka iväg pappa och Jannica med pappas hästar och efter att ha varit hos vetrinären så mådde kalle bättre. Så Malis och Lotta körde in med mini och jag körde in ett tomt ekipage så Jannica kunde köra hem en av pappas hästar.

Pappa var jätte duktig!! Han och Mio blev 3.a i LC och 8:a i LB och 2 i lilla cupen. Jätte bra jobbat!!!
Jag tävlade mini för första gången och det var hans första LB och jag hade bara ridit honom i en vecka. Han skötte sig jätte bra! Vi red ihop 66% och en 7:e plats!!



Han är söt som socker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0