Värme

Nu känns det som att sommaren har kommit, det var på tiden!!

Igår red molly och jag igenom delar av programmet och mamma hjälpte oss med finslipningen. Hon kändes riktigt fin. I slutet jobbade vi på som falk gav hemläxa på, hon fick gå i en väldigt låg form både i galopp och trav och själv balansera upp dig och det känns redan bättre!!

Idag fick Molly vila och bara gå i hagen, mysigt. Det är viktigt att de bara får gå och skrota ibland och oftast blir det ännu bättre nästa gång man jobbar med dem.

Imorgon går jag på ett litet jobb maraton, jag jobbar torsdag dag, fredag dag, lördag kväll och söndag dag puuhh och sen fyller världens bästa Lotta år på söndag, så hon ska firas.

Så mollys schema fram till tisdag ser ut så här:

Torsdag :Galopprundan
Fredag: Lilla rundan och sen lång avskrittning
Lördag: Dressyr, rida igenom programmet
Söndag:Mamma rider ut henne.
Måndag: Rida på banan i falsterbo!!!

Sen ska jag putsa en del av Mollys saker på lördag och även packa det mesta.

Men jag kommer göra några tidsindtällda inlägg till er!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0