Chili

Har inte presenterat min "nya förmåga". Han är inte nyinköpt då det är en av mina föräldrars uppfödningar men han var inte tänkt till mig men saker ändras!

Han är en valack som är född 2009 efter Hesslegård Rubin-Chirac och mamman är Private collection (mammas fd tävlingshäst). Han är halvbror med Kalle.
Beräknas att bli ca 163-165 cm hög

Han är inte inriden än men jag håller på med lite småpyssel med honom, ska försöka få pappa att börja rida in honom då det inte är min grej utan jag tar hästarna när de är styrbara haha


Han är jätte söt!! Här ser han lite liten ut men et beror på att jag står högre upp.

Lotta har en liten film när han rör sig, ska be henne ladda upp den så ni får se honom röra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0