mycket har hänt....

Ni får ursäkta för dålig uppdatering men det har hänt en tråkig sak.

Mammas nalle puh blev sparkad under en ridtur och tyvärr så var där en " lös" benbit. Göran har röntgat det och han ska skrittas i 6 veckor och sen ska han röntgas igen. Nu är det bara att hålla tummarna för att allt ska vara bra efter dessa veckor!!



Fina björnen för tre år sen tror jag



Äntligen har det fina vårvädret kommit och idag har jag ridit båda mina hästar hemma på ridbanan, så skönt! Red igenom msvc:1 galoppdel med molly och det kändes riktigt bra. Inga problem med den förvända galopp. Skoj! Hon har verkligen gått framåt.


Så på söndag ska hon faktiskt debutera i LA på halmstads fältrittklubb. Hoppas på att hon ska hålla sig lugn och att vi inte har några stora missar. Ska bli jätte skoj!!

Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om så får ni hojta till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0