Plönninge

Idag var det det dags för Mollys andra start i LA och det var den första LA starten på långt spår. Så sjukt nöjd idag!!
red fram inne i "lilla" ridhuset, hon jobbade på bra direkt från början och var väldigt mjuk och fin.
Inne på banan blev hon lite spänd i ena hörnan, där de hade stapplat några pallar utanför staketet. Så det tyckte hon var lite läskigt. Fick även en större miss i serpentinbågen, hon bröt av och vi fick lite trassel. Men annars var hon jätte fin! Vi red ihop 66,1% och det blev en 6:e plats!
Stor skillnad jämnfört med sista tävlingen, idag var hon mycket mer flashig. Precis så jag vill ha henne. Fick 8 på mellantraven och mellangaloppen. För ett halvår desan trodde jag inte att jag skulle få 8 på mellantraven, men mycket har hänt sedan dess.

Är tacksam till mina föräldrar som låter mig rida denna underbara häst! Hon är helt fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0